Regulamin

Rejestracja

Rejestrując się na naszej stronie i przekazując nam swoje dane osobowe, wyrażasz zgodę na ich przetwarzanie przez firmę "Kołodziej"  Piotr Kołodziejczyk.

Twoje dane nie będą udostępniane osobom trzecim ani innym firmom. Każdy klient ma wgląd w swoje dane i może je w każdej chwili zmodyfikować/usunąć z naszej bazy.

Przesyłka

Wysyłki realizowane są wyłącznie po dokonaniu przedpłaty na konto wraz z kosztami dostawy za pośrednictwem firmy kurierskiej lub poczty polskiej (priorytet).

Warunki wysyłki dla zamówień zagranicznych ustalamy indywidualnie.

Numer naszego rachunku bankowego:
43 1020 1909 0000 3102 0037 6129

Przy wpłatach z góry na konto prosimy o podanie numeru zamówienia i nazwiska zamawiającego.

Zamówienia są automatycznie anulowane w przypadku braku płatności w ciągu 3 dni od złożenia zamówienia.

W chwili wysyłki towaru klient otrzymuje powiadomienie e-mailem i sms'em  potwierdzenie nadania przesyłki wraz z numerem paczki i danymi kontaktowymi firmy kurierskiej.

Rowery zakupione przez stronę www, są sprzedawane w wybranej przez Klienta formie:

Koszt dodatkowych usług wg cennika bądź indywidualnego ustalenia z Klientem.


Koszt dostawy

Koszt dostawy jest ustalony automatycznie, przy składaniu zamówienia.

Koszt przesyłki pocztowej wyliczany jest następująco:


  1. Dla części rowerowych i akcesoriów koszta naliczane są oddzielnie. Wysyłka akcesoria/części nie jest powiązana z wysyłką roweru.
    • do wartości zamówionych produktów równej 500 zł - koszt od 35 zł do 99 zł w zależności od łącznej wagi:


      Czas realizacji 7 dni*
      Czas realizacji 14 dni*
      do 1 kg30 zł28 zł
      do 2 kg35 zł33 zł
      do 5 kg40 zł38 zł
      do 10 kg49 zł47 zł
      do 15 kg55 zł53 zł
      do 20 kg69 zł67 zł
      do 30 kg99 zł97 zł

      *od momentu skompletowania towaru na magazynie


  2. Dla rowerów hybrydowych (napęd elektryczny) koszt wysyłki wynosi 199 zł za sztukę
  3. Dla rowerów hybrydowych (napęd elektryczny) koszt wysyłki wynosi 199 zł (wysyłka do 7 dni) lub 197 zł  (wysyłka do 14 dni) za sztukę*
  4. Dla pozostałych rowerów koszt wysyłki wynosi 99 zł (wysyłka do 7 dni) lub 97 zł (do 14 dni) za sztukę*
  5. Trenażery - koszt wysyłki 99 zł (wysyłka do 7 dni) lub 97 zł (wysyłka do 14 dni) za sztukę *
  6. Przyczepki - koszt wysyłki 99 zł (wysyłka do 7 dni) lub 97 zł (wysyłka do 14 dni) za sztukę*

    *od momentu dostępności towaru w magazynie


Rabaty

Dla wybranych rowerów marki CUBE z kolekcji 2023, nie objętych innymi rabatami,  otrzymasz gratis wybrane akcesoria (z wyłączeniem produktów marek: Shimano, Sram, ROCK SHOX) w kwocie równej do 10% wartości roweru (lub 3% dla rowerów z napędem elektrycznym)

Promocja dotyczy tylko produktów dostępnych na stanie, w przypadku doboru produktów, których liczba przekracza dostępność w magazynie, zamówienie nie będzie mogło zostać zrealizowane. Zastrzegamy sobie możliwość zaoferowania innych, niż wybrane, akcesoriów w przypadku wystąpienia braków w stanach magazynowych.

W przypadku gdy wartość dobranych akcesoriów jest niższa od wysokości rabatu, nie przysługuje wypłata różnicy w postaci gotówki czy naliczenia rabatu na rower.

Czas realizacji zamówienia

Towary na stanie wysyłamy na bieżąco z czasem dostawy do 7 dni roboczych, po zaksięgowaniu płatności na koncie firmowym.

Jeśli czas dostawy ulegnie znacznemu wydłużeniu, skontaktujemy się z Tobą za pośrednictwem poczty elektronicznej/telefonicznie lub sms'em.
Wszelkie zmiany/błędy zgłaszać należy w formie pisemnej niezwłocznie po złożeniu zamówienia.

Szczegółowych informacji na temat czasu dostawy poszczególnych produktów nie znajdujących się na stanie zasięgnąć można pisząc na adres kolodziej@rowerowy.pl

Reklamacje/zwroty

Klient ma prawo zwrócić/wymienić nieużywany towar w przeciągu 14 dni bez podania przyczyny wraz z oryginałem faktury. Koszt przesyłki pokrywa klient. Zwrócony towar nie może być używany ani zniszczony i musi posiadać fabrycznie przytwierdzone metki/zabezpieczenia. Towar musi być zwrócony w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu.
Pieniądze zwracane są przelewem bankowym na wskazany wcześniej rachunek w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
Koszt przesyłki reklamacyjnej spada na klienta, zwrot naprawionego/zastępczego towaru odbywa się na koszt naszej firmy, o ile reklamacja znalazła uzasadnienie.

Koszt przesyłki reklamacyjnej spada na klienta, zwrot naprawionego/zastępczego towaru odbywa się na koszt firmy. Istnieje możliwość dostarczenia i odbioru osobistego w wyznaczonym punkcie serwisowym, po wcześniejszym uzgodnieniu.

Zakres praw konsumenta reguluje ustawa z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz U Nr 141, poz. 1176 z 2002 r.). W razie stwierdzenia jakichkolwiek nieprawidłowości w dostawie klient zobowiązany jest odmówić odbioru przesyłki lub, po odbiorze, natychmiast skontaktować się z kurierem i zażądać protokołu uszkodzenia. Protokół stanowi podstawę do dalszych roszczeń.
Prosimy o niezwłoczny kontakt i wyjaśnienie przed odbiorem paczki naruszonej/uszkodzonej koniecznie PRZED jej przyjęciem i złożeniem podpisu na liście przewozowym.

Nie możemy odpowiadać za przesyłki ewidentnie uszkodzone w transporcie lub naruszone przez osoby trzecie, jeśli klient swym podpisem zatwierdzi ich odbiór.
UWAGA! Nasza firma nie przyjmuje zwrotów wysyłanych za pobraniem przez klienta.

Zwrot płatności za anulowanie zamówienie: do 14 dni roboczych

Zamówienia zawierające pozycje niedostępne w magazynie

Istnienie możliwość wysłania zamówienia na towary, które są czasowo niedostępne w magazynie. Sprzedawca zastrzega prawo zmiany ceny lub odstąpienia od realizacji zamówienia - wpłacona kwota zostanie w całości zwrócona na konto klienta.

Płatność ratalna za zakupy

Istnieje możliwość wyboru opcji płatności eRaty Santander lub Credit Agricole Raty.

Przy zakupie ratalnym eRaty Santander do wartości zamówienia (wraz z kosztem dostawy) dodawana jest prowizja za udzielenie rat w wysokości 3%