Reklamacje i zwroty

Klient ma prawo zwrócić/wymienić nieużywany towar w przeciągu 14 dni bez podania przyczyny wraz z oryginałem faktury. Koszt przesyłki pokrywa klient. Zwrócony towar nie może być używany ani zniszczony i musi posiadać fabrycznie przytwierdzone metki/zabezpieczenia. Towar musi być zwrócony w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu. Pieniądze zwracane są przelewem bankowym na wskazany wcześniej rachunek w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. 

Koszt przesyłki reklamacyjnej spada na klienta, zwrot naprawionego/zastępczego towaru odbywa się na koszt naszej firmy, o ile reklamacja znalazła uzasadnienie. Istnieje możliwość dostarczenia i odbioru osobistego w wyznaczonym punkcie serwisowym, po wcześniejszym uzgodnieniu.

Zakres praw konsumenta reguluje ustawa z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz U Nr 141, poz. 1176 z 2002 r.). W razie stwierdzenia jakichkolwiek nieprawidłowości w dostawie klient zobowiązany jest odmówić odbioru przesyłki lub, po odbiorze, natychmiast skontaktować się z kurierem i zażądać protokołu uszkodzenia. Protokół stanowi podstawę do dalszych roszczeń. Prosimy o niezwłoczny kontakt i wyjaśnienie przed odbiorem paczki naruszonej/uszkodzonej koniecznie PRZED jej przyjęciem i złożeniem podpisu na liście przewozowym.

Nie możemy odpowiadać za przesyłki ewidentnie uszkodzone w transporcie lub naruszone przez osoby trzecie, jeśli klient swym podpisem zatwierdzi ich odbiór.

UWAGA! Nasza firma nie przyjmuje zwrotów wysyłanych za pobraniem przez klienta.

Wzór formularza zwrotu / wymiany